KKK – Korduvad küsimused

Kõiki GPS.EE e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus saadud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.

Lisa toode ostukorvi ja seal saadki juba valida ühe järgmistest kohale toimetamise viisidest:
1. GPS.EE esindussalongi
Telli e-poest ning mine kaubale järele GPS.EE esindussalongi. Seljuhul on tellimuse kättesaamine sulle tasuta.
GPS.EE esindussalong asub Tallinnas Suur-Patarei 18a.
2. SmartPOST pakiautomaati
Võib-olla sobib sulle rohkem hoopis SmartPOST pakiautomaat? Seljuhul vali GPS.EE e-poe, ostukorvis tarneviisiks SmartPOST. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse SMS koos ukse koodiga. Jõudnud pakiautomaadini, sisesta kood automaati ja võta pakk. Mugav, Kiire ja Lihtne.

GPS.EE e-poes on teil võimalik tellimuse eest tasuda:
• pangalingiga oma kontolt alljärgnevates pankades;
footer-logod
• deebetkaardiga
• krediitkaardiga
• PayPal kontolt
• Arve alusel
Kui valite tasumise arve alusel, siis tuleb teile peale tellimuse kinnitamist arve meilile, mille palume tasuda 3 tööpäeva jooksul. Kui selle aja jooksul pole arve laekunud meie pangakontole, siis tühistame automaatselt tellimuse.

• Kui tellitud Kaup on laos, on toodete tarneaeg 2-5 tööpäeva pärast arve tasumist.
• Kui tellitud Kaup on distribuutori laos, on toodete tarneaeg 3-7 tööpäeva pärast arve tasumist.
• Kui tellitud Kaupa pole laos, teavitab Müüja Ostjat tarneajast ning toimetab kauba kohale kohe, kui see jõuab lattu.

Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb tarbijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.
Müüja ei vastuta Kaubal ilmnenud puuduste eest, mis on tekkinud tarbija süül või kui puudus on tekkinud Kauba mittevastava kasutamise tagajärjel.
Lisaks Müüja vastutusele võib Kauba suhtes kehtida ka Kauba tootja poolt antav müügigarantii, mille täpsem sisu, tähtaeg, kehtivusala jm tingimused on määratud konkreetse Kauba tootja poolt antava müügigarantii tingimustes. Ostjal on õigus teda huvitava Kauba tootja müügigarantii olemasolu ja täpsemate tingimuste kohta info saamiseks pöörduda Müüja poole e-kirja päringu teel:info@gps.ee, või helistades: 6461000 E-R 10-17.

Kui kauba kättesaamisel selgub, et kaup ei vasta Teie ootustele või kaup ei sobi, siis on Teil õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest.
Tähelepanu! 14-päevane tagastusõigus ei kehti kaubale, millele tarbija ise GPS.EE esindussalongi järele tuleb.
Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub tellijani pakendis osadeks võetuna peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel tellijale. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.
Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist.
Nt. arvutil ei tohi käivitada tarkvara, GPS seadmed ei tohi olla lukustunud satelliit signaalidele, s.t. tuvastanud asukoha.
Allalaetavad tooted ei kuulu tagastamisele. (Kaardiuuendused s.h.litsentsid, kaardid jne.).
Kui Ostja on juriidiline isik või füüsilisest isikust ettevõtja, siis ostu-müügilepingule ei kohaldu tarbija eriõigusi puudutavad sätted (nn. tarbijakaitsesätted).